Heb jij je wel eens afgevraagd of krapte op de arbeidsmarkt de belangrijkste reden is dat de meest geschikte kandidaten niet reageren op je vacature?
Wat we in de praktijk merken is dat dit niet het geval is. En dat je met beïnvloedingspsychologie, neuromarketing en een goede campagne vacatures toch ingevuld krijgt.
Voordelen en oplossingen
✔️ Nieuwe werknemers werven in een tijd waarin dat niet altijd eenvoudig is
✔️ Geen lege behandelkamers, kortere openingstijden of lege bureaus door te weinig personeel. Of wat dacht je van klassen die naar huis moeten omdat er geen docent is
✔️ Geen nieuwe collega die snel weer weg is omdat het toch geen goede match is
✔️ Slimme werving, goede gesprekken en fijne collega’s
✔️ Omdat jij na de uitgebreide scan exact weet waar je de werving – en selectie kunt verbeteren ende juiste mensen wel weet te binden
Je bedrijf is aantrekkelijker voor de juiste kandidaten
Omdat je exact weet hoe je moet communiceren met toekomstige nieuwe collega's
Goede match tussen je bedrijf en de kandidaat
Wat een duurzame werkrelatie tot gevolg heeft en aan de verwachtingen voldaan wordt van beide kanten
We zijn er voor ondernemers, niet voor werkzoekenden
We helpen jouw onderneming met het voortraject. Zodat je marketing - en communicatieuitingen kloppen
Het stappenplan
Stap 1: neem contact op als jij op zoek bent naar een sterkere manier om nieuwe mensen te werven
Stap 2
Wij komen naar jou toe of we hebben online een uitgebreid gesprek over de huidige situatie en jullie doelen.
Stap 3
Wij maken een plan, speciaal voor jouw onderneming. Dit plan bespreken we voordat we aan de slag gaan.
Stap 4
Wij bevragen onder andere collega's en bekijken de huidige teksten, campagne(s), sociale media en website. Zo krijgen we een goed beeld.
Stap 5
Je krijgt een uitgebreid rapport met verbeterpunten en meer uitleg. Dit bespreken we ook weer samen. Hier kan ook een HR collega bij aansluiten natuurlijk.
Wat heb jij aan onze werkwijze?
Met kennis van beïnvloeding, psychologie en toegepaste neuromarketing kunnen wij precies aangeven hoe je de de mensen die je zoekt kunt aanspreken. Wij zijn namelijk helemaal niet zo’n rationele wezens als we zelf denken.
De meeste keuzes maken we onbewust en dat keuzegedrag wordt getriggerd door onder andere de context, emoties, eerdere ervaringen, denkstijlen, karakterstijlen en temperament.
Je merkt al dat er veel bij komt kijken en dat dit niet iets is wat je zomaar even uit je mouw schudt.
Als je exact weet waar:
- Jouw bedrijf voor staat
- Welke karakter – en denkstijl je zoekt voor een functie
- Weet hoe je het onbewuste brein kunt triggeren
- En dat om kunt zetten in goede teksten en beelden, op alle kanalen die je gebruikt
- Krijg je makkelijker nieuwe mensen die ook echt goed passen bij jouw bedrijf
Web Design
Tell your visitor how your service can improve their life. Connect with the problem that they’re trying to solve and address any objections you think they might have.
What is the biggest benefit your customer will get from this? Keep your target audience in mind.
From $99
Graphic Design
Tell your visitor how your service can improve their life. Connect with the problem that they’re trying to solve and address any objections you think they might have.
What is the biggest benefit your customer will get from this? Keep your target audience in mind.
From $99
Content Creation
Tell your visitor how your service can improve their life. Connect with the problem that they’re trying to solve and address any objections you think they might have.
What is the biggest benefit your customer will get from this? Keep your target audience in mind.
From $99
Wat doe je met de resultaten?
Optie 1:
Je gaat aan de slag met de adviezen en tips. We verwerken de informatie in een praktisch rapport met oplossingen, voorbeelden en de theorie daarachter. Heb je een eigen team dat ermee aan de slag kan gaan? Dan heb je alles in handen om dat te doen.
Optie 2:
Wij gaan voor je aan de slag. Al het voorwerk dat we normaal ook zouden doen is al gedaan. We kunnen daarom direct starten. We kunnen ook een deel uit handen nemen, alles is bespreekbaar.
40+ jaar ervaring en training
Veel tevreden ondernemers
We werken samen en communiceren goed
We blijven betrokken en bereikbaar
Duurzaam en persoonlijk
Hoe mijn werk als beïnvloedingspsycholoog jou geld bespaart
Lege werkplekken, geen leraar voor de klas, dure zzp’er inhuren of kortere openingstijden. Het kost je veel geld.
En denk ook aan de campagnes die je inzet om mensen te werven. Of de kosten voor het plaatsen van een vacature op een site als Indeed.
Als je weet hoe je de technieken van positieve beïnvloeding en neuromarketing inzet, kun je sterkere campagnes lanceren en met minder budget, veel meer bereiken.
Hoe dat werkt? 👇
Lege werkplekken, geen leraar voor de klas, dure zzp’er inhuren of kortere openingstijden. Het kost je veel geld.
En denk ook aan de campagnes die je inzet om mensen te werven. Of de kosten voor het plaatsen van een vacature op een site als Indeed.
Als je weet hoe je de technieken van positieve beïnvloeding en neuromarketing inzet, kun je sterkere campagnes lanceren en met minder budget, veel meer bereiken.
Hoe dat werkt? 👇